Fakaza

m y . l i f e

Posted on June 18, 2024 by

m y . l i f e Mp3 Download — Popular and Talented superstar, comes out shining with a model new single titled “m y . l i f e“. The song is available on all streaming platforms. It is no doubt that the music is a very addictive jam, update your playlist with m y . l i f e Song and enjoy.

The new single “m y . l i f e” by , the West sensation, is provided now!

Download m y . l i f e - Mp3

The new single “m y . l i f e” is an impressive song committed to the fans and lovers of the audio. It is a nice cruise song for your leisure and listening pleasure.

This sensational hit song received it’s external support from a few prominent singers and songwriters.

The delightful new song “m y . l i f e” is a follow-up to his recent smash song and is an awesome music that you wouldn’t want to miss out on out on at all.

This impressive vibe will absolutely get you entangled in no time at all.

Meanwhile, the great new melody is an awesome song that will absolutely be worth a place on your playlist if you are a lover of good audio.

Song Information

Name: m y . l i f e
Category: West
Artist:
Album: The Off-Season
Release Year: 2021
Duration: 3:39
Size: 5.01 MB
Source: YouTube

How to Download m y . l i f e Mp3 Song

  • Press the "Download" button

  • You will enter the download page

  • Select the audio quality

  • Then select the download server available on that page

  • Click "Start Download"

  • Wait for a moment

  • Your file will be downloaded immediately

  • Enjoy

Review

The song "m y . l i f e" is a loveable song that was well written and composed. The m y . l i f e by is an awesome song that you can't find the money for to miss out on.

Furthermore, the impressive single features Award-winning audio star, who delivered an amazing verse.

In conclusion, the song "m y . l i f e" was produced by talented audio producer, .

Listed here is an historical song titled m y . l i f e. Since its very last drop the song has massive downloads. Update fans talk about this song like it was yesterday it was dropped.

More people have been downloading this song at large. Whenever m y . l i f e music plays, people are inclined to dance at large. People willingly download this hit song. Believe me this song will replace that favourite in you device. m y . l i f e is a banger download it ASAP.

The popular and compelling observe “m y . l i f e” was put jointly by , and over time has become fans’ favorite and is always on their lips with captivating dance moves.

He brings in who lend their voice and creativity to supply an intriguing masterpiece.

m y . l i f e Lyric

Oh, you came there, God
Yeah, yeah, yeah, yeah
Oh, Lord
No matter how, no matter how long it take, yeah
No matter how long it take, nigga

Oh, God, yeah
You better be

Spiralin' up, just like a rich nigga staircase (spiral up)
No fly zone, please stay the fuck out my airspace (out my face)
Niggas say things behind backs that they wouldn't dare say (dare say)
Know it's on sight when I see you, I'm workin' at Squarespace

Yeah, top of the mornin', I know that you thought I was dormant
Woke up early from shots that were swarmin'
A block full of opps, now the cops in an orbit
Guess somebody got popped, now thеy knockin' on doors
Tryna find an informant but I ain't see nathin'
I'm mindin' my business as God is my witness
No weapon gon' prospеr that's formin' against me

Nigga, I'm starvin', immensely
Know when I'm done with these songs, you gon' miss me
Ja Morant, I'm on my Grizzly
You niggas just cubs but no, not the ones in the big leagues
After The Fall Off, I promise I'm comin' to sellin' out Wrigley's

Nigga, I'm just a product of poverty, full of narcotics to profit off quickly
My family tree got a history of users that struggle with demons
Not really the hustler instincts
Therefore, often, my pockets was empty
So while some of my partners
Was servin' up rocks on the corners, the project assemblies

Me, I was startin' to envy, wanna be on the top where it's plenty
Wanna be in the spot like
Where every bitch want me like Rihanna droppin' new Fenty
What I see in the sky, the 'Ville is the ceilin'
Can't reach up too high, evidently
Nah, shit, I can't reach up too high, evidently
Never seen no one drivin' a Bentley
I can't be out here moppin' up Wendys

My life is all I have
My rhymes, my pen, my pad
And I done made it out the struggle, don't judge me
What you sayin' now won't budge me
'Cause where I come from (come from), so often (so often)
People you grow up with layin' in a coffin
But I done made it through the pain and strife
It's my time now, my world, my life, my life

Say what? The stuff that I've seen got me traumatized
I let the K go when Johnny died
Swangin' that mo'fucker side to side
We don't participate, ain't with that squashin' shit
All we believe in is homicide
I got a good heart, so I send teddy bears
Every time we make they mommas cry

I pray that my past ain't ahead of me (21)
When I'm in love, I love heavily (on God)
If you betray me, you dead to me (21)
I disrespect you respectfully (straight up)
I got some partners who left this Earth
Maybe the pain made a better me (on God)
Just know that they secrets is kept with them (on God)
I feel like the streets is in debt with me (straight up)

I gave my heart away to all the dawg hoes
'Cause that's who accepted me (21)
I blame my pops for that shit
'Cause if he didn't fail, he could've corrected me (21)
Give all the props to my momma
'Cause no matter what, she always protected me (on God)
I promise you, it ain't no checkin' me (on God)
Jump in the water, get wet with me (straight up, 21, 21)

You want my money or wanna have sex with me?
Can't let the opps or the law get the best of me
I get to answerin', you get to textin' me
I see chicken, you niggas is breast to me
Planted a seed but it ain't a sesame
Can't let you niggas or bitches grow next to me

My life is all I have
My rhymes, my pen, my pad
And I done made it out the struggle, don't judge me
What you sayin' now won't budge me
'Cause where I come from (come from), so often (so often)
People you grow up with layin' in a coffin
But I done made it through the pain and strife
It's my time now, my world, my life, my life

Final Words

This song has already started making huge craze. The song has positive language which suited for all age. m y . l i f e - is pursuing to continue being relevant in the playlist of audio lovers. The artist put in extra effort on this song. Fans are commonly excited with this new rhythm.

Really do not wait for someone to enjoy it for you. Know this song by yourself. Really do not permit it pass your ears. Download it on Fakaza today!

Related Posts